Πέμπτη 2 Απριλίου 2020

Απαντήσεις στις ασκήσεις της Γλώσσας (1/4/2020)

Δ' Τάξη 

Απαντήσεις στις ερωτήσεις κατανόησης κειμένου:

1. Πρέπει να συμπεριφερόμαστε καλά στα ζώα γιατί αισθάνονται τα πάντα.

2. Αν τα ζώα μιλούσαν θα μας έλεγαν να τους φερόμαστε καλύτερα

3. Θα πρέπει πρώτα να πάρουμε την άδεια από τον άνθρωπό του.


Τα ρήματα άπλωσε, μίλα, άγγιξε και μη ξεχνάς βρίσκονται σε έγκλιση Προστακτική.

ΠΡΟΣΤΑΚΤΙΚΗ: άπλωσε, μίλα, άγγιξε, μη ξεχνάς
ΟΡΙΣΤΙΚΗ: απλώνεις, μιλάς, αγγίζεις, δεν ξεχνάς
ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΗ: να απλώσεις, να μιλάς, να αγγίζεις, να μη ξεχνάς

ΠΡΟΣΤΑΚΤΙΚΗ
-                                -                      -                       -
άπλωσε                 μίλα                  άγγιξε             μη ξεχνάς
-                               -                       -                      -
-                               -                      -                       -
απλώστε               μιλήστε             αγγίξτε           μη ξεχνάτε
-                              -                        -                     -



Β' Τάξη

Απαντήσεις στις ερωτήσεις κατανόησης κειμένου:

1. Η οικογένεια του ποιήματος έχει τέσσερα μέλη: τον πατέρα, τη μητέρα και δυο παιδιά.

2. Η οικογένειά μου έχει...... μέλη: εμένα, ..............

3. Το παιδί νιώθει χαρούμενο επειδή λέει ότι θέλει να φανεί στη ζωγραφιά η χαρά που έχει η καρδιά του.


ΚΛΙΣΗ ΡΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΝΕΣΤΩΤΑ

εγώ γελάω
εσύ γελάς
αυτός γελάει
εμείς γελάμε
εσείς γελάτε
αυτοί γελάνε

εγώ ζωγραφίζω
εσύ ζωγραφίζεις
αυτός ζωγραφίζει
εμείς ζωγραφίζουμε
εσείς ζωγραφίζετε
αυτοί ζωγραφίζουν

εγώ θέλω
εσύ θέλεις
αυτός θέλει
εμείς θέλουμε
εσείς θέλετε
αυτοί θέλουν

εγώ κοιτάζω
εσύ κοιτάζεις
αυτός κοιτάζει
εμείς κοιτάζουμε
εσείς κοιτάζετε
αυτοί κοιτάζουν

εγώ κάνω
εσύ κάνεις
αυτός κάνει
εμείς κάνουμε
εσείς κάνετε
αυτοί κάνουν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου